Vernieuwde eet- en drinkconcepten zijn geïntroduceerd bij onze hotels

Deze maand lanceren we in alle hotels vernieuwde eet- en drinkconcepten. Zowel Het Bilderberg Ontbijt, De Bilderberg Lunch, De Bilderberg Breaks en De Bilderberg Coffeecorner zullen bijzondere aanpassingen ondergaan. De veranderingen zijn vooral gericht op trends als self-service en toenemend gebruik van verse (streek)producten.

De vernieuwingen variëren van het zelf samenstellen van het dessert bij de lunch tot het zelf maken van chocolademelk en verse kruidenthee (munt, salie en citroenmelisse) bij de Business Coffeecorner.

Onder de noemer ‘Bilderberg Business’ organiseert Bilderberg unieke zakelijke bijeenkomsten, waarbij veel aandacht wordt besteed aan speciale eet- en drinkconcepten. Bing Váhl, Purchase Manager bij Bilderberg: “De dagelijkse eetmomenten zijn niet alleen een uitstekende gelegenheid om culinair te genieten, maar ook om met elkaar in gesprek te zijn en  nieuwe energie op te doen. Gezond, ambachtelijk, biologisch en lokaal zijn de elementen die in onze eet en drink concepten centraal staan.”

BREAK&LUNCH_002Self-service
Nieuw in De Bilderberg Lunch is de mogelijkheid om je eigen dessert samen te stellen. Gasten kunnen daarbij kiezen uit verschillende ingrediënten, waaronder vers fruit, kwark, yoghurt, amandel schaafsel, tiramisu, panna cotta, ijsbiscuit en diverse toppings.  De coffeecorner biedt nu ook de mogelijkheid om zelf chocolademelk te maken door de chocolade callets uit de verschillende weckpotten (puur, melk, witte chocolade)  toe te voegen aan de warme melk uit het koffie apparaat.

Nieuw assortiment Bilderberg Breaks
De Bilderberg Breaks zijn voor die dipjes in de dag waarop je extra energie nodig hebt. Naast de  Soep en Thee Break is er ook een Zoete Break en een Vitale Break, waarvan het assortiment geheel vernieuwd en verantwoord is. Tot het aanbod behoren bijvoorbeeld de chocoladerepen van Tony’s Chocolonely, de organisatie die streeft naar een slaafvrije chocolade-industrie. Het aanbod aan frisdranken is uitgebreid met gezonde alternatieven, waaronder de diverse smaken van Sourcy Vitamin Water en Pago vruchtensap.

BREAK&LUNCH_006Streekgerechten
Al jaren wordt er bij ons zoveel mogelijk gebruik gemaakt van streekgerechten. Ook nu zijn er bij de vernieuwde F&B concepten weer nieuwe producten toegevoegd. Zo is het Bilderberg Ontbijt uitgebreid met diverse soorten lokale kaas, heerlijke Nederlandse honingsoorten (heidehoning en polderhoning), ambachtelijk beschuit en ambachtelijke jam in potten.

About these ads

Een gedachte over “Vernieuwde eet- en drinkconcepten zijn geïntroduceerd bij onze hotels

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s