Stel je voor: Je loopt een winkel binnen waar je van plan bent om eens lekker te gaan “spenden”. De medewerkers zien jou totaal niet staan en zijn te druk met het bespreken van de nieuwste roddels over vriendin X of ex-man Y. Een domper op jouw opgetogen humeur.

Iedereen heeft het wel eens meegemaakt; zo’n tegenvallend of zelfs uitblijvend ontvangst. En hoe zonde is dat toch. Zeker gezien vrijwel iedereen de uitspraak “You never get a second chance to make a first impression” hanteert.

Dat een eerste indruk van levensbelang is blijkt wel. Onderzoek (van Professor Bertram Gawronski) wijst uit dat een verkeerde eerste indruk zeven nieuwe contactmomenten vraagt om deze eerste indruk te herzien. Een investering die helemaal niet nodig is dus.

Bij Bilderberg hechten wij meer dan veel waarde aan deze eerste indruk. Gasten komen bij Bilderberg om ultiem te genieten en compleet ontzorgd te worden. Wij vinden dat dit start vanaf het moment dat de gast zijn of haar verblijf boekt.

Maar daar laten wij het niet bij zitten. Die eerste indruk, het ontzorgen, blijven wij waarmaken ook tijdens het verblijf. Om deze zorg kracht bij te zetten staat in elk Bilderberg hotel een Maître B’ klaar, dé servicepartner die meer doet dan onze gast verwacht. Wat houdt dat concreet in? De Maître B’ verrast bijvoorbeeld de jarige gast met taartjes of cadeautjes, staat klaar met een paraplu om je droog naar de auto te begeleiden, serveert een glaasje Champagne wanneer er iets te vieren valt of legt een presentje klaar voor jouw pasgeboren wonder thuis.

Die B staat dus niet alleen voor Bilderberg, die B staat vooral voor Beleving! Ook kennis maken met, en compleet ontzorgd worden door, onze Maître B’? Klik hier >>

Laat een reactie achter