Woensdagavond 30 november werd in Bilderberg Kasteel ‘t Kerckebosch de wijn en spijs proeverij verzorgd voor de prijswinnaars van de Bilderberg Facebook actie, waar men gevraagd werd hun passie voor wijn te delen met Bilderberg.
Op 17 oktober startte de Bilderberg Facebook actie. Om kans te maken op de wijn en spijs proeverij diende de bezoeker de Bilderberg Facebookpagina te ‘liken’, hun e-mailadres achter te laten, en werd men gevraagd om de hun passie voor wijn te delen. Tal van leuke, inspirerende, ontroerende en grappige reacties kwamen binnen. Uit deze inzendingen zijn tien prijswinnaars gekozen. Zij werden getrakteerd op een compleet verzorgde wijnproeverij door Bilderberg en Wijnhuis De Logie uit Amsterdam.
De gasten werden ontvangen door Peter de Beer, General Manager van Bilderberg Hotel Klein Zwitserland, en tevens voorzitter van de Bilderberg wijncommissie. Operationeel Directeur Peter Ingels en Marketing CoördinatorPauline Builwaren tevens aanwezig om de proeverij in goede banen te leiden. Het belang van social media voor Bilderberg werd besproken. Bilderberg wil door middel van dergelijke acties in contact komen en blijven met haar gasten, trouwe fans en ambassadeurs.
De wijnproeverij werd verzorgd door Tekla Lodder van wijnhandel B.J. De Logie. Zij liet de gasten acht verschillende Italiaanse wijnen proeven, waaronder de Montepulciano d’Abruzzo. De wijnen werden geserveerd met diverse kleine gerechten, bereid door de keukenbrigade van Bilderberg Kasteel ’t Kerckebosch.
De reacties waren erg enthousiast. De wijnproeverij werd ervaren als zeer leerzaam. De gasten werden gevraagdhun ervaringen van de avond te delen via social media als Facebook, Twitter en LinkedIn. Als dank voor de aanwezigheid ontvingen de genodigden een goodiebag met een fles Montepulciano d’Abruzzo en een voucher voor een bezoek aan Bilderberg.
Wilt u ook meedoen met onze acties op social media? Volg dan onze Facebook, Twitter en LinkedIn pagina’s, en win mee!